Triumph TR 2 Krukas olieboring

Hallo allemaal,

Kan mij iemand vertellen of het normaal is dat de olie boringen in een krukas van een TR2 per drijfstangtap

3 olieboringen heeft, namelijk twee grote en 45 graden verder een kleine olie boring. Is dit orgineel of een later

aangebrachte optie? Het vreemde is, dat dit alleen bij de eeste 2 en 4de drijfstangtap is,  en niet bij de derde.

De derde drijfstangtap heeft alleen de twee grote olieboringen en geen kleine?

Heeft iemand misschien een losse krukas liggen en kan eens even kijken of dit bij bij hem ook zo is?

Misschien zijn ze bij de productie van  mijn krukas destijds deze boring vergeten.

 

Met vriendelijke groet

R. Kutscher

Triumph

The Triumph Spitfire was originally devised by Standard-Triumph to contend in the little games car market that had opened up with the presentation of the Austin-Healey Sprite. The Sprite had used the fundamental drive prepare of the Austin A30/A35 in a light body to do my uni assignment for me make up a spending sports car; Triumph's thought was to use the mechanicals from their little cantina, the Herald, to support the new undertaking, this made the vehicle a great parts receptacle extraordinary.

A portion of the rally and

A portion of the rally and dashing autos exist, however of the 1952 20 TS (later known as TR1) models most history specialists now surrender that there were two assignment labs with their unpleasant adaptable body and slug-like Vanguard motors, there has been no sign.