TR6 op vijf poten ?

 Wie wat wat dit is ?

Afgelopen weekend liep mijn TR6 tijdens het accelereren opeens op vijf poten ; daarna weer kort op zes, sputteren, stoten en een keer back-fire tijdens het accelereren.
Bij langzaam versnellen weer even op zes poten daarna bij constante snelheid weer op vijf.
Auto weggezet en de volgende dag gestart ; Start prima maar loopt nu permanent op vier / vijf poten. 
Motor loopt wel goed stationair maar wel op vijf poten.
Zo te voelen aan het spruitstuk lopen cilinder vier en/of zes niet mee.
Even wat technische feiten :
- TR6 met SU's.
- Gloednieuwe bougies (NGK Iridium)
- Gloednieuwe rotor en verdeelkap
- electronische ontsteking (Petronix)
- alle kabels gecontroleerd
 
rara waar moet ik de zoektocht beginnen.  Ik denk zelf een brandstof toevoer probleem.
Wellicht het in-line filter.  Wie helpt me op weg ?
 
Dank
Dirk-Jan