carburateur herald 1200

wie weet de oplossing voor het overlopen  van de carburateur van een herald 1200.

carb heb ik gereviceerd vlotternaald vervangen maar als ik hem uitzet dan loopt de carb over dit is na een rit. 

korte stukjes heeft hij er niet zoveel last van.

benz pomp heb ik ook vervangen

gr clemens evers

cmevers@casema.nl

The background of the fastest

The background of the fastest goal in the history of the Champions League, the victims of the last-minute semi-final being lore killed,NFL Jerseys Munich was a sad place for Real Madrid, they lost 9 games in the first 10 away games to challenge Bayern (1 level ). But in recent years, this situation has been reversed by the Galaxy warships.NFL Cheap Sports Jerseys They have recently taken victory from Allianz Stadium twice.Adidas NHL Jersey Bayern and Real Madrid will meet again at the Allianz Arena on Wednesday. Before that, let's check out the classics on both sides at Bayern Munich:March 8th,Adidas NBA Swingman Jersey 2000: Group Round - Matthus FarewellAfter the Champions League reorganization, the two clubs met for the first time. In the second round at Bayern's former Olympic Stadium, fans welcomed a special night.Stitched NCAA Hockey Jersey At the end of the game, Matteus went to Bayern's death loyalist to bid farewell to the fans. The German football superstar moved to the U.S. Major Leagues after the campaign. CFL Jersey The game Sauer assisted Bayern to lead in the 4th minute, then Kahn directly assisted Erber to break the ball, Ziquer re-entered a goal, then Elgra's goal to Real Madrid means face, but Ziquer injured During the stoppage period,Flex Base Baseball Jersey the score is locked at 4:1.May 9, Soccer Club Jersey 2000: Second round of the semi-finals - winning is still eliminated Two months later, the two sides met again in the semi-finals. After losing 0-2 to Real Madrid in the first round, Women Jersey Bayern returned to the Olympic stadium with pressure. Henesse announced in a high-profile before the game: "Real Madrid will know what hell is." Bayern also started a storm after the start of the game, Youth Jersey the striker Trident (Jan Kerr, Elber, Sergio) full of fire, the first 12 minutes Yanker scored early to get a shot. Bayern continued to control the situation, but Anelka took a rare opportunity to equalize the game for Real Madrid. In the second half,Nike Pas Cher Outlet Erber broke and Bayern eventually won 2-1, but was eliminated due to the disadvantage of scoring.May 9, 2001: Semi-final second round - Jerez's goal Just on the same day a year later, the two teams met in the second round of
the Champions League semifinals. Adidas shoe The place is still the Munich Olympic Stadium. This time,
the promotion of both sides has completely reversed one year ago. In the first round,Nike Air Force One Bayern beat Real Madrid 1-0 and returned to the home team to win again. After Elbow broke, Figo equalized the score, but Jeremis,Nike Air Huarache the tough guy who had just undergone knee surgery 12 days ago, dragged a wounded leg to break Real Madrid's goal.Nike Air Jordan Bayern eliminated Real Madrid 3:1 into the final.April 2, 2002: First Round of Quarterfinals - Crossbar, Casey, two late goals Since the Champions League reform,Nike Air Max Bayern experienced first encounters with Real Madrid. Greimi helped Real Madrid lead the game 1-0 early and Bayern was not in the game.
Elber shot hit the crossbar and Effenberg was saved by Casillas. NMD R1 shoe However, the Goddess of Victory suddenly smiled in the last ten minutes. In the 82nd minute, Bayern's
unremitting efforts in exchange for the results, Effingborg scored and scored the equalizer, EQT 93/17 shoe the first 88 minutes Pizarro lore, Bayern 2-1 reversed the lore The latter had to leave Munich for the fifth consecutive loss.

Hallo, een 123 is de beste.

Hallo, een 123 is de beste. Voor de spitfire zijn ze niet omgebouwd maar een complete vervangingsunit.

Een 123 start op het bovenste dode punt en gaat als de motor draait naar 10 graden. Van daaruit kun je uit 16 vervroegingskarakterestieken kiezen. Een 123 meet het vacuum en vervroegd dan electronisch.

Op het bovenste punt of net na start een auto het beste. Om van starttoerental naar stationair toerental in eens 10 graden te vervroegen lukt niet met een mechanische verdeler.

Een groot nadeel van inbouwkitjes is de versleten verdeler. Je vervangt wel de contacpunten door een betrouwbaar optisch oog, maar het versleten vervroegingsmechanisme blijft versleten en de timing is dan nog steeds niet wat triumph bedoelde. Een ontsteking moet gemiddeld 30 graden vervroegen bij 3000-3500 toeren en dat is tevens de maximum vervroeging. Heel vaak wordt braaf bij stationair de onsteking goed gezet maar door slijtage klopt de vervroeging dan niet bij 2000 en 3000 toeren. Het toerengebied waarin je rijd. Zou je een versleten ontsteking afstellen bij 3500 toeren op 30 graden, heb je kans dat het bij stationair niet klopt en dat ie dan slecht start of stationair loopt.

Een inbouwkitje heeft pas zin als een mechanische verdeler de juiste gewichtjes en veertjes heeft en de vervroeging ook daadwerkelijk klopt.

Jeroen Rothman

=======================
70-236 braindump

carburateur herald 1200 oplossing

De storing aan de carburateur van mijn Herald is opgelost.

De benz leiding lag onder het thermosstaat huis tegen het blok aan .Zodra ik de motor uit zette dan duurde het even voordat de carburateur ging overlopen .

als de motor uit is dan loopt de themp in de cyl kop omhoog en als daar de benz leiding langs loop of tegen aan ligt dan gaat de temp van de benz ook omhoog dus de druk in de benz leiding gaat ook omhoog en er is maar een uitweg en dat is dan  richting vlotternaald.

Remedie benz leiding verleggen.

Iedereen bedankt voor het meedenken.

gr clemens evers

casburateur

Hallo nico

de carburateur heb ik toen gereviseerd dus alle onderdelen die vervangen konden worden heb ik gedaan.

Onder de vlotternaald heb ik een dikkere ring gelegd omdat ik er toen ook last van had maar het is een hele tijd weg geweest.

dus ik begrijp niet dat hij er weer mee begonnen is ik heb wel vorig jaar mijn benzine pomp vervangen. mischien toch de druk te hoog[ ga meten]

Vroeger als de carb dat deed dan monteerde we een pijpje met een gecallibreede opening in de vlotterkamer dan monteerde we de benz slang in de aanzuig lijding voorde pomp zodat de druk weg viel en het overtolligge benz weer richting de tank ging maar die pijpjes zijn er niet meer.

ik ga er tweede paasdag er een stuk meerijden en dan zie ik wel of het over is na een klijn stukje doet hij het niet.

gr en alvast bedankt voor het meedenken ik vind dit wel leuk.

gr clemens

Carburateur Herald 1200

Clemens, we horen graag van je bevindingen. Leren we allemaal weer van!

Groet, Nico

Het vlotternivea is correct

Het vlotternivea is correct maar bedankt voor je antwoord.

Ik ga morgen een hitte schild maken voor onder carb van alluminium.

wellicht helpt het.

Carburateur Herald 1200

Clemens,

Weet je zeker dat het deksel van je carburateur goed vlak is? En wordt het deksel gelijkmatig vastgeklemd door ALLE 6 schroeven? Na 40 jaar gebruik is een dolgedraaide schroefdraad in het zachte aluminium echt niet denkbeeldig. Als bijvoorbeeld de middelste 2 schroeven (bijna) dol zijn, dan sluit het middelste deel van het deksel meestal niet meer goed af om dat het deksel iets bol gaat staan. De dunne papieren pakking kan dit verschil niet opvangen. Remedie: schroeven vervangen door boutjes en moertjes. Ik spreek uit ervaring.....

 

Groet,

Nico

hallo nico

Toen ik de carburateur gereviseerd heb heb ik ook het deksel gevlakt want die was inderdaad krom.

Maar dat is alweer 4jaar geleden ik maak het morgen toch los dus kan ik gelijk kijken of de boutjes nog wel goed vast zitten want daar had ik nog niet aan gedacht en kan ze eventueel vervangen door boutjes en moertjes. want het euvel is weer van de laaste tijd eigelijk naar dat ik hem uit de boks gehaald heb.

bedankt gr clemens

 

Hallo nico

Ik heb de boutjes vervangen ze zaten inderdaad los de benzine komt niet meer onder het deksel vandaan .

Maar als ik de motor uitzet dan na enige tijd ruik ik hem weer.{misschien normaal}

Lucht filter er af en dan komt het uit de hoofd sproeier de in de venturie zit. Daar druppelt het uit en dan loopt het langs de gasklepas naar buiten.

Ik heb ook toen een dikker ringetje onder de vlotternaald gelegd maar het is nooit helemaal over geweest.

Waar is dat pijpje voor wat onder de carb zit in het inlaat spruitstuk? Dat is toch om het af te voeren!

Kan de druk van de pomp niet te hoog zijn daar hadden ze vroeger veel last van dan maakte we een retour er op.

gr clemens

Hallo Clemens, Je deksel is

Hallo Clemens,

Je deksel is nu goed dicht, maar het eigenlijke probleem is dus nog niet opgelost!

Ik ga er van uit dat de carburateur verder inwendig helemaal OK is. Dus: vlotter niet lek, vlotternaald sluit goed af (geen vuil), juiste type vlotter, vlotterarm niet verbogen, hoofdsproeier zit goed vast, enz.  Dan zou het benzine niveau in de vlotterkamer goed moeten zijn.

Een te hoge druk van de brandstofpomp kan inderdaad voor problemen zorgen, zou tussen de 1,5 en 2,5 psi moeten liggen. Een te hoge pompdruk kan o.a. verholpen worden door een drukregelaar te monteren, dan kun je het precies afregelen. Gebruik je wel de standaard mechanische benzinepomp?

Het pijpje wat je noemt is inderdaad bedoeld om overtollige brandstof af te voeren. Dat druppelt dus zo op de straat, dat mocht toen nog....

 

Groeten,

Nico  

 

carburateur

Ik had het zelfde bij mijn spitfire, op aanraden van dealer heb ik toen een hitteschild achter de carburateurs geplaatst en dat hielp aardig, maar ik denk dat e toch iets mis is met het brandstofniveau in de vlotterkamer.

Lekken betekent dat de

Lekken betekent dat de vlotterkamer te hoog staat. Dit kan a) komen doordat de instelling van de vlotter te hoog is, maar zo te lezen heb je dat al gecontrolleerd. b) de vlotternaald niet helemaal goed afsluit. Dit laatste kan weer verschillende oorzaken hebben. Meest voor de hand liggend: a) vervuilde benzine zodat het vuil uit de tank (zeker bij bijna leeg rijden) richting vlotterkamer wordt gepompt en daar de afsluiting verstoort. Goed reinigen van de caburatie en een benzine leiding filter plaatsen doet wonderen  b) vlotterkamer niet helemaal horizontaal gemonteerd, waardoor de vlotter blijft hangen. De vlotterkamer horizontaal plaatsen. c) toch niet helemaal sluitende vlotternaalden. Ondanks nieuw kan het toch slecht sluiten (verre oostenkwaliteit is soms nog slechter dan dat uit Engeland ;-))

Heel veel succes en laat het even weten.